Assalamualaikum

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, August 06, 2011

beloved cookies...

snow almond



oat fingers



chocochip



tujuan aku post pics cookies kt atas shows that raya dah nak dekat.... hehehe (mcm la klu bukan musim raya xleh wat cookies erk)
gambo2 kat atas adalah antara peberet cookies aku.
ade sape2 nk sedekah kt aku x? hahah
hmm, xsaba plak nk wat bskut ramai2 kt muo nnti.
yok kite gegarkan umah kak a'a.... seranggg....
pape pon aku tersangatlah exited skrg nih.

dalam kepala ni mcm2 teringin nk wat nnti. tp rajin sgt ke awok nk membuatnyer...
tgguuuuuu...............

berbalik pada cita2ku nk membuat cookies, skrg ni aku tercari2 kt mna nk cari kedai yg jual brg2 utk buat kuih yg harganya agk berpatutan, ada pelbagai pilihan n best...

i luv cooking. sbb 2 la pantang da msa free kejanya cari resepi ja.
tp xterbuat pon lg... hahaha
kononnya impian nk wat kt kg.
tp bla sampai kg ja ada2 ja xtvt yg nk dbuat...

huhu, tetiba plak rindu kt kampung...

mood : rindu

k,la nk tdo dlu.......

bye, salam.



No comments:

Post a Comment

notice utk sahabat2 saya...