Assalamualaikum

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 08, 2011

huhhh, STRESS !!!

salam...

msa aku tgh taip post ni mood aku msih dlm keadaan =(
tau kan ape mksudnya??

hmmm, nk tau ape sbbnya?

tgk bwah





printer kesayangan yg asik meragam (majuk la cmni)



hmmm, haritu geram sgt2
lam hati mmg niat nk bli baru je.
tp bla diigtkan balik termasuk printer kt ats ni dh msuk 3 dh yg aku gna

adakah aku ni sorg yg xpndai jga printer???
(persoalan yg harus dirungkaikan, toing2)

camner petua korg jga printer erk??
korg bg vitamin ape?
minuman kegemarannya ape?
huhhh!!!!!

haritu mmg mati-matian igt nk bli je bru
pas ugut cm2 trus ok plak
sabo je la...
asik nk kna ugut je

kali ni dia meragam sgt la truk

BLA PRINT KENA BOH SELAI2 (jenuh la aku nk tggu dpn printer)+ JAM TERUK (abis la ketas aku mcm ni) + CADTRIGE WARNA PON MERAGAM (xpasti ejaan btol ke x) + BLA PRINT JD JALUR2

=

NAK BELI PRINTER BARU !!!





dlu kejanya dok repair printer org (da mcm mekanik)
tp printer sndiri xleh jga

semalam stress truk aku dibuatnya.
nk repair takut bertambah truk
@
harga repair lg mhl berbanding harga bli.
bek aku bli bru terus



hmmm pasni btambah la koleksi printer aku.......

nasib badan...




No comments:

Post a Comment

notice utk sahabat2 saya...