Assalamualaikum

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, August 07, 2011

I luv chocolate

hmmm, tetiba plak teringat kenangan g kilang chocolate Beryl's hari 2.
thanks so much 2 cik CT Fatimah bcoz klu bkn pasal ct ajk g KLIA hari 2, xdapek la den poie shopping 4 some Beryl's chocolates that day.

walaupun peristiwa ni dah agk lma n usang, tp aku nk post jugak coz kenangan ni terrrsangat la best...
rinduuuu Beryl's chocolate n K'lapa jelly........ tolong saye..................

al-kesahnya begini...
hari 2 ct ajak teman g KLIA nk anta adik beliau g jepun.
kononnya nk blik hari la. laen plak jdnye... flight Naim (adik ct) tukar plak ke sebelah malam.
so, alang2 dah sampai KLIA, kitorg pon decide la stay kt situ sampai malam.
urmm, tp cmne ni xletak kad hjau pon (kad nginap kt luar. almaklum la dak2 hostel. hahaha).
then ct pon kol la en. Radhi (salah sorg warden) mntak kbnaran.
heheh, so dah slamat satu bab. malam 2 kitorg pon tmpg la tdo umah abg ct kt Serdang nun.

bila teringat kesah kwn2 kitorg yg dah g kilang Beryl's 2 rsa cam teringin plak nk g. ni suma gara2 terliur tgk kedai coklat yg terdampar kt KLIA. so, keesokan harinya
.
.
.

hah, sekali satu family ct ikut g kilang 2.
alangkah beznya hati aku yg sememangnya hantu coklat ni bla dpt g kilang 2.
tp kami suma xmasuk pon kilang 2. juz shopping coklat kt Beryl's Shop dpan 2 je.
tp pengalaman 2 pon dah sweet sgt.
aku punya la shopping cm org xigt. hahaha...

kat bawah ni contoh2 coklat Beryl's yg aku pnah mkn.
serius best....


camior... da pelbagai... but i most like that gold one


tiramisu... hah, ni satu lg coklat yg paling aku suka. LIKE !!!



coklat Beryl's ni ssh sgt nk jmpa kt kedai2 or pasaraya
kt seremban, aku bru jmpa kt Jusco je
huhu....
tolong la kembangkan ke serata Malaysia ye incik Beryl's...
bla la leh pegi lg gaknye ye ke kilang 2


urmm, klu nk tgk gambar2 kenangan aku kt KLIA scroll ke bawah ye...





aku, nunu n family ct...






aku ngn ct kat kedai coklat @ KLIA





Ekin (mawi yg tlg amekkan gambo ni sebenarnyo, hahaha) tme ni tjmpa plak geng2 artist yg nk g umrah. antaranya, Akil Hayy n Waheeda (tp Waheeda g nyorok mna ntah), Mawi n Ekin





xdapek beli coz mahal sgt coklat kt cni. dpat amek gambo pon jadi la....






haaa, ni satu g mkanan yg buat aku termimpi2.
K'lapa jelly bkan sebarang jelly tau.
sgt sedap...
kt mne lg eh leh jmpe jelly nih selain KLIA?
sape2 tau sila bg tau erk...

No comments:

Post a Comment

notice utk sahabat2 saya...