Assalamualaikum

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, August 16, 2012

My Engagement Day...

31 MAY 2012 

Ni merupakan hari yg sgt bermakna bg aku. Ada 2 peristiwa dalam masa sehari. Mstila salah satunya hari pertunangan aku kn... klu x takkan aku nk wat title 2 kot... satu lg ialah my bufday on that day jugak. Thanks my fiance n family sbb pilih hari yg sgt bermkna 2 utk ikat tali pertunangan antra aku ngn si dia...

ehem2, tetiba blushing2 n hati penuh kejiwangan, keangau-angauan. hahaaa

Tapi, di sebaliknya ada dugaan yg bg aku agk bsar yg tjdi 3, 4 hari sblum hri ptunangn kami. huhu mcm nk luruh jntung aku bla dia ckp dia da kt spital sbb suspek apendix n kna operate. huhu smpai ja aku kt hsptal rsa cm nk ngis pon da bla tgk mka dia. ya la, mcm2 yg aku fkir msa 2... xsgka 1st day kami akan jmpa lpas aku blik kmpg utk cuti sem adalah d hspital. 
Aku hnya mmpu brdoa ja kt Allah moga dpermudahkn segala urusan.  


hehe, smpat g snap gmbar dia time borak2. elelele, malu2 lak dia 
(pasni jga pmknan n kesihatan yer)




back 2 the topic, aku mls nk ckp byk2, ckupla dgn gmbar2 yg akan merungkaikan seribu makna ni untuk tatapan semua.

Juz want to share it.... enjoy...

.
.
.
.
.
.
.




tima kasih K.Jat 4 this pelamin... even simple, but I luv it





jari manis disarungkan cincin simbolik aku dh diikat




heee, dh jd tunangan org.... 



pose ayu la kununnn...



macih awok sdi jgk dtg even sakit




rombongan meminang & sedara mara



hantaran pihak perempuan (simple2 jek)



insyaAllah my future MIL



thanks so much k.long sbb sudi dtg (BFF form 6 SMKDSA)



thanks a lot 2 Ira sbb sudi mai umah n byk mmbntu 



heee.. our bufday (Ilah & Maksu)



Anak2 buah (ce tgk Muaz, cam spy je...)



heee, our engagement cake... 
(cm fhm2 ja bg kek besau benau. ank buah ramai... hahaha)









No comments:

Post a Comment

notice utk sahabat2 saya...