Assalamualaikum

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 11, 2009

6 atas ar-radzi



rindu tol aku ngn mmber2 f6 dlu...
rsanya the bez mmber tme aku f6.
kwn2 mse f6 beza gler klu nk bnding ngn kwn2 tme skolah rendah n skolah menengah pedu dlu. aku bkn nk beza2kan tp suma 2 mmg kenyataan. kt SMKDSA aku dpt kwn2 yg memahami, ska tlong klu aku ssah, xselfish, xsmbong, mghargai kwn dll. buktinya, klu aku balik kmpung je, msti diorg g umah jenguk aku. especially k.long ngn im. aku rindu kt korg taw... nnnnnn yg paling penting tme aku f6 la hatiku tbuka tok terima sorg lelaki yg insyaAllah akn jd teman hidup aku that is tut..tuttt... aku bgga memilikinya. so, sape2 yg bca post aku ni n sume lah doakn kebahagiaan n kekekalan kitorg hingga ke syurga erk... Aminnn... eh, dah tkeluar topik nih. berbalik kpd cita psl kwn2 aku...klu tme skolah rendah dlu, classmate aku mmg bpuak. klu pndai kwn ngn yg pndai jerr. klu xpham bout smthing, punyala kedekut nk share. pndek kata kedekut ilmu la... kt SMK Pedu plak, msalah jeles plak. xleh org tlebih femes... da ja org nk dgki. huhu... macam2... tp aku pn bkn org yg perfect sgt... aku juz nk bndingkn kwn2 aku antara 3 skolah yg pnah aku stadi... Astaghfirullahalazimmmm

No comments:

Post a Comment

notice utk sahabat2 saya...